اعتنا کنید که قبل از شروع FST-7 بی تردید اهمیت کارشناس مشورت نمایید تا به اندام خود آسیب نزنید. دربین تمرینات خویش در هر جلسه 60 تا 120 ثانیه استراحت کنید و در تمریناتی که کلیدی وسایل کمکی انجام میدهید فی مابین تمرینات 30 تا 45 ثانیه استراحت کنید. همین جواب آسان میباشد اکثریت مردم باید 3 یا این که 4 جلسه تمرینی در هفته انجام دهند. در اولین قدم از این مسیر، هر کس به همین سوال می رسد که از کجا باید آغاز کنم؟ پس از مکثی مختصر در بالاترین نقطه، دمبلها را بهآرامی به نقطه آغاز بازگردانید. 3. همانطور که سرعت را بالا می برید ، با قدم های بلندتر آغاز به دویدن کنید. به طور خلاصه به یاد داشته باشید در ورزش کردن و ساخت عضله برای خود می بایست صبر را ادویه عمل خود کنید چون دارای عجله کردن هیچ کاری نقطه نهایی خوشی به ملازم نخواهد داشت. در صورتی که در مرحله قهرمانی ورزش میکنید خوب تر این میباشد که برنامه آموزشی سبکتری گزینش نمایید تا خسته نشوید. ورزش در منزل شامل برنامههایی برای تقویت ماهیچه‌ها شکم، ران، بازو، سینه خواهد بود. در اینجا 5 تمرین بدنسازی برای تقویت ماهیچهها برنامه 5 روزه بدنسازی فن ای وجود دارد. عواملی وجود دارا هستند که به جهت کسب جمع ماهیچهای عضلانی به عمل میروند. تمرینات متعددی وجود داراست مهمترین به جهت شما آن می باشد که برای تن شما بیشتر گزینه نیاز است. در رخ داشتن نبود یا طولانی تر وزن، در میان ۲۵۰ تا ۵۰۰ کالری به رژیم غذایی خود طولانی تر کرده یا این که از آن قلیل کنید. اصول همین برنامه بر پایه 3 تمرین اهمیت است که هدف تقویت دستهای از ماهیچههای اهمیت تن هست (مثل ماهیچههای بالا تنه و پائین تنه) و شامل 5 نوع تمرین و تکرار بیشتر کنید اما بدانید که همین تمرینات الزامی نیستند. برنامه 5 در 5 یک عدد از برنامههای خاص به جهت اشخاصی میباشد که علاقهمند به به دست آوردن ماهیچههایی بزرگ و تقویت آنها هستند. اذن دهید در اینجا تا به برخی تمرینهای بدنسازی مختص و مزایای و معایب آن‌ها بپردازیم. عیب این تمرینات این میباشد که یک شخص تازه کار نمیتواند به آن ها بپردازد چون مضاعف مشقت بار هست و اگر مراقب نباشید فشار زیادی بر او وارد میشود. در اینجا او پنج تا از بهترین برنامه های بدنسازی به جهت عضلانی نمودن تن شما را معرفی می کند که کاملا پاسخ خود را پس داده اند و شما را در ساختن یک تن عضلانی قشنگ جلو می اندازند. چنانچه از تایپ کردن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید دیتاها بیشتری در مورد برنامه بدنسازی دو روز در هفته لطفا از کاغذ ما بخواهید.

ایندکسر